Rabiaaa8 ne münasebet canım ne alaka o kim oluyor da buna karar verebiliyor? sende kendine gel canım bunu sorman bile hata tabi ki de eşinin girmesi kadar normal ve güzel bir şey yok asıl kaynananın girmesi saçma ben bile sinir oldum ne salak insanlar var ya şöyle kendini bir şey sanan beyinsizlere cevabını veremiyor musunuz ben olsam derdim ne münasebet sen neden gireceksin tabi ki eşim girecek diye