sedanurt Merhaba kızlar 12 Haziran 345 14 Haziran 822 betam çıktı çarşamba doktora gideceğim 6 Mayıs regl tarihim bebek görünür mü?
annisnergis sedanurt bende zor dayandım canım beklemek zor oluyor ama betanda düzenli artış varsa 6.haftaya kadar bekleyebilirsin ben 6+2 de falan gittim her şeyi gördük çok şükür 🙏🏻
Leyla93- sedanurt hayırlı olsun beta bugün 1500 ü geçmiştir keseyi görürsünüz kalp atısı ıcınde araya 10 gun falan koyuyor doktor
ftmakhve sedanurt bende gecen pazartesi gitmiştim 5+6 ydı sadece kese vardı bugun gittim 6+6 da duyduk kalp atışlarını o da cok derindi