Bugün beni sinirlendiren şeyler
Detaylıya zaten zarzor randevu buldum ondada doktor yerine asistanini bakıyor ne alaka ben o doktor iyi diye ona randevu alıyorum saçmalığa bak
Bebeğim asla yüzünü dönmedi sırtını dönmüş baya zorladı bakmak için bakabildiğine baktı bakmadığına yürü gel dedi tam 4 kere girdim çıktım pozisyonundan dolayı baya zorladı bizi sonra burun kemiğini göremiyorum dedi çünkü yüzü dönük değil pozisyondan olabilir ultrason kalitesinden olabilir dedi heyete gönderdi heyete çıktım ordada aynı şekilde yüzünü asla dönmedi tekrar yürü gel dedi yine yürüdüm geldim yine dönmedi tabi bu yürüyüşlerin her biri en az yarım saat aşırı sinirlendim aşırı stres oldum doktorda demiyor ki baska gün bakalım diye sonra bıraktım çıktım sinirimden sonuçlar e nabizda herşeyi normal gözüküyor öyle yazıyor ultrason görüntüleride var e nabizda ee bu bebeğin sırtı dönükse nasıl bakıldı her yerine yani gerçekten kafayı yiycem baştan savma mi yaptılar diye en iyisi hiç hastaneye gitmemek gerçekten 🫤🫤🫤