erbasozgee ben awox ile reglimden 4 gün önce öğrendim o kadar hayali bir çizgiydi ki zaten 5 dk da çıkmadı 1 saat sonra falan göründü sonra diğer gün predictor ile yaptım ve tekrar awoxla yaptım ikisi de 3.dk da yine çok silik pozitif çıktı 2 gün sonra da kan testi verdim 49.89 la hamile olduğumu öğrendim awoxta kesinlikle kuruma çizgisi çıkmıyor diğer geçtiğimiz 3 ay boyunca her seferinde awoxla takip ettim ama eğer bebek yoksa asla çizgi çıkmadı ne zamanki gebe kaldım o zaman her yaptığımda daha kısa sürede pozitif çıktı ama sizin henüz çok erken hala reglinize en az 5 gün varken yapmaya başlayın bence sonra da kan testi verin muhakkak en güvenilir sonuç kan testi