elif212028 Geçmiş olsun, yine aynı şekilde sızıntılar oluyor mu? Benim 25.hafta civarı böyle bir şey olmuştu. Fotoğrafını çekmemi istediler, doktora gönderdim. Kontrole gittim. Renk değiştiren kağıtların olduğu bir ped verildi, yarım saat yürüdüm. Sızıntı olsa devamı gelirmiş. Bir sıkıntı çıkmamıştı. Doktor da bazen havuzlaşma gibi oluyor, idrar geliyor, fark etmemiş olabilirsin demişti. Kokusu vs yoktu bu arada ama yine de korkuyor insan tabii. Devamı geliyor mu takip edin derim.