fammyyy kubrayurek gebelik var gözüküyor canım 2 gün sonra yine ver artış varsa randevu al ama artış düzenliyse randevuyu yakın tarihe alma bence keseyi bebeği hemen göremeyebilirsin. 2-3 hafta sonraya al bebeği de görürsün inşaallah
kubrayurek Merhaba kızlar adetime 5 gün var bugün dahiliyeye randevum vardı gitmişken beta da veriyim dedim ama referans aralığı yazmıyor anlamadım hamilemiyim
bingaling562 kubrayurek referans aralığı 0-5 arasıdır zaten. Muhtemelen çok yeni oluşan bir gebelik var yani 🌸 bende adete 4 gün kala öğrenmiştim
semakoyunbakan glcnylmzz bugun duratest markayla gebelik testi yaptım negatif reglime 4 gün var birden sabah ilk idrarla yapmadım sizce umudumu kesmelimiyim
bingaling562 kubrayurek sanırım hastane referans değeri belirtmediği için normal bir değer olarak algılamış. Benim de 151 betaya değerler normal yazıyor mesela yanında 😂
glcnylmzz semakoyunbakan erken gebelik testleri konsantre idrar sever 😊 6 gün kala yapmıştım yoktu 4 gün kala pozitif oldu yarın kan vereceğim bir aksilik olmazsa eğer hamileyim diyebileceğim 😊 Kimyasal yaşadığım ay regl günü silik pozitif görmüştüm sizin de geç döllenme olabilir 😊
glcnylmzz kubrayurek betayı tekrar edin baktınız %60 artış var netlik kazanır inşallah hayırlı haberler alırsınız 😊 Bazen referans aralığı yazsa da referans dışı yazmıyor oraya takılmayın bekleyebilirsiniz regl bekleyin yoksa kan verin 😊