Rumyycc İlk doğumum olucak ilçe de kalıyorum burdaki doktorum da doğumu Van’da öneriyor. Ama nasıl hastane koşullari özel mi tercih etsem bilemiyorum. Bölge ya da araştırma da doğum yapanlar tecrübelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum.
ruyabrnn Rumyycc normal doğum için özel öneririm. Ben sezaryen olacağım için bölge hastanesinde devam ediyorum. Kendi doktorum gün verip ameliyatıma giricek memnunum.
melike_kaplan Bende vandayim uste kalsin diye yaziyorum bende bölge dusunuyorum umarim iyi bir diktors gelirsiniz🤲🏻 bolgede sogum yaoan arkadaslarim var memnunlar ama bilemem tabi beklentiniz nedir diye