Merhaba kızlar ben ziya bey de doğum yapacağım planlı sezaryen haftaya olacak planlı sezaryenler genelde sabahtan oluyor ya önce kliniğe çağırıp yanına sonra siz gidin ben geleceğim dediği için doktor 1-2 gibi ameliyat oluyormuş galiba.Benim ameliyatım jimerde hiç doğum yapan biri var mı ziya beyde ve jimerde nasıl oldu planlı sezaryen ameliyatınız ben kendimi sabaha hazırlamıştımö o kadar beklersem çol gerilirim gibiii