bsr18_ Bende bu işten birşey anlamadım. 12. Haftada stresten gerim gerim gerildim derken 4lüde herşey yolunca çıktı. Boşuna mı yani onca sıkıntı stres. Testleri baştan hiç yaptırmasaydım keşke demeye başladım. Sizlerde böyle birşey yaşadınızmı ya?
dilekmom6 bsr18_ benim ikili normaldi üçlü orta risk geldi dörtlü yaptırmadım yaptırmak istemiyorum da. Perinatolojiye gittim oradaki doktor üçlü de dörtlü testler güvenilirlik olarak çok zayıf ciddiye almıyoruz açıkçası dedi. İkili normal o güzel dedi. Detaylida da sorun göremedi başka teste yönlendirmedi
bsr18_ dilekmom6 bana doktorum hiçbirinin doğruluğu yok dedi. En doğru sonucu fetal veriyor onada herkesin bütçesi yetmiyor dedi. Sonuç olarak hep bi stres muamma