Gulsahklc bence doktorunuzla detaylica bir konuşun. Dünkü konuşmadan hatırlıyorum sanırım ilk gebeliğiniz. İlk gebelikte düşük oranı daha yüksek olabiliyor allah korusun tabiki. Ve 200 mg az da bir oran değil o yüzden düzenli ve devamlı almanız gerekiyor ilacı. Kalp atışı kesin olarak bir sonuç sağlamıyor, rahim ve rahim çevresi oldukça önemli. Umarım tekrar yaşamazsiniz kanamayi. Bazen leke olur oda yerleşme olduğu için olabilir