stalas Merhaba kızlar. 12 haftalık gebeyim. Dün geceden beri lavaboya çıktıkça kahverengi son adet kanamasına benzer lekelenmem oluyor. Doktora gittim usgde birikmiş kanama olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayıp bilgi verebilecek olan var mı ?
Mucizem_63 stalas 6 haftalıkken bı anda kan boşaldı durduk yere doktora gittigmde sorun yok demsti tüp bebek bu arada ilaç vs çok kullnyrdum iğne vs bır iğne mi daha kulnmamam gerektiğini sylemsti oylece bırakmstm
tugbis2 stalas Merhaba! Benim 10. Haftada kırmızı gibi kanamam oldu. 12+3deyim hala kahverengi geliyor kanama alanındaki eski kanmış doktor normal dedi
stalas tugbis2 ilaç kullandınız mı peki ya da bir kısıtlama yaptı mı doktor. Bana progesteron verdi hem iğnesini hemde hapını. 2. Gebeliğim ama biraz korkuyorum açıkçası neden olur dedim bazen olabiliyor bebek sağlıklı dedi
tugbis2 stalas Aynen benim içinde öyle dedi bebek sağlıklı çok şükür. İğnesini de kullandım hapını hala kullanıyorum sabah ve akşam fitil olarak. Kısıtlama olarak da bir şey demedi doktorum ama ben 1 ay heyet raporu aldım iş için kanamam var diye. Kendim elimden geldiğince dikkat ettim hala ediyorum.