gndm Kızlar 12. Haftada cinsiyeti net öğrendinizmi ? Sonradan farklılık oldu mu, bu gün doktora gittim kıza beziyor dedi sadece net bişi söyledi
hkrgs gndm devlet doktoru ise zaten söylemiyor bende 12 haftalığım gittim ama söylemedi ikili test aldı belki onun sonuçlarına göre yorum yapar diye bekliyorum bende normalde bu haftalarda çoğu kişi öğreniyormuş
Ftmnur11 gndm 11.haftada kıza benziyor demişti 16 de %100 kız dedi Cumartesi de detaylıya gittim ,sonuç olarak kız 😁 doktor tecrübeli ise yanilacagini düşünmüyorum 💕
leylalin gndm Hafta kız dedi 16 da aynı Dr erkek dedi inanmadım başka doktora gittim 16+3 te yine erkek dedi Fetal sonucumuz geldi sonra erkekti.
Esma006 gndm kız demesi için erkennya ilerleyen haftalarda kızlar bazen değişiyor 12.haftada tam bana erkek dedi ilk oğlumu da 13+3 de öğrendim aynı doktor baktı cikintiyi gordum bakalım 16.hafta kontrol bidahaki
leylalin gndm Zaten bu haftalarda cinsel organı belirginleşiyor gelişiyor bence fetal DNA yaptirmayacaksaniz 3-4 hafta sonra net öğrenirsiniz.
Esma006 gndm evet halam 20.haftasinda fln öğrendi ikimiz aynı ay hamile kalmıştık ben oğlanı 13+3 de öğrendim halam 20.haftada fln ogrnedi kızını geç gösterir kız