sumeyyemom123a merhaba. Olur da gerçek ihtiyaç sahibi bulamazsanız ben alabilirim ama başka sehirdeyim. Bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil 🙃 maddi durumu orta halli bı aileyiz. Ama şuan her şey pahalı ve bebekler de çok çabuk büyüyor. Bu yüzden kıyafete verdiğim paraya aciyorum. İlk çocuğuma da pek bir şey almamıştım. Hep çevreden temiz bebek kiyafetleri buldum. Sonra ben de temiz tuttuğum kıyafetleri kullanmak isteyen başka kişilere verdim. Biraz imece usulü oldu yani. O yüzden şuan elimde hiç bebek kıyafeti kalmadı. Yalnız dediğim gibi gerçekten çok ihtiyacı olan birini bulursanız verin kıyafetleri. Ben olur da bulamazsanız diye yazmak istedim. Cinsiyet belli olunca ufaktan çevreye sormaya başlayacağım temiz kıyafet var mı diye. Bulamazsam tabi alacak gücüm var ama bana israf gibi geliyor biraz.