Selam canım ben umut hanıma değil ama tuğba hanıma gidiyordum ama ben memnun kalmadım ve 16. Haftada doktorumu değiştim şuan çamlıca erdeme başladım ve doktorumu inanılmaz sevdim ve ilk defa eşim yanımda durarak gördü çocuğumuzu ultrason odasına almıyolar saçma şekilde dış odada bitane televizyon var ordan ekrandan bakıyor başlarda bişi demedik ama sonra doktorun zorla konuşması ulaşamamak vs sıkıcı olunca değiştim doktoru ümraniye de mi oturuyorsun