Herkese merhaba, başka bir postta görüş almaya çalıştım ama daha çok kişinin yanıtına ihtiyacım olduğu için yeni bir post açmak istedim.
Kısaca özetleyeyim: 26+3 ikizlere gebeyim. 23. haftamda rahim ağzı uzunluğum 15mm’ye düştü, 1 cm açılmam ve hunileşme de vardı. Bu nedenle özel bir hastanede acil serklaj ameliyatı oldum. Ancak takibimi yapan hastane 30. haftadan önce doğan bebekleri alamayacağını, bu konuda yeterli olmadıklarını söyledi. Herhangi bir hastanede doğurup, bebekleri sevk riskiyle tehlikeye atmak da istemiyorum çünkü çoğu zaman şehir dışına bile sevk olabiliyormuş. Ben de tedbirli olmak açısından çok erken haftada doğan bebekler için yenidoğan yoğun bakımı donanımlı olan, ikiz bebekleri kabul edebilecek yatak kapasitesine sahip, neonatoloji uzmanı da olan bir hastane arayışı içine girdim.
Araştırdığım kadarıyla bu konuda işin piri koç üniversitesi hastanesi. Hastaneyi aradım, düşük haftalarda doğan bebekleri kabul ettiklerini söylediler. Ama başka bir postta orada takipli değilsem ya da sevk edilmediysem alınmayacağımı söylediler.
Çok erken doğum yapmış, özellikle 30. haftadan önce doğum yapmış prematüre annelerin tecrübelerine çok ihtiyacım var. Sizin süreçleriniz nasıl ilerledi? Hastane seçtiniz mi yoksa sevk mi edildiniz? Doğum yaptığınız hastaneler hakkındaki görüşleriniz neler? Bu arada ben kocaelide oturuyorum ama hem kocaeli hem istanbuldaki tüm hastaneler hakkında bilgi sahibi olabilirsem çok mutlu olurum. Devlet hastanesi istemiyorum maalesef.