Busraninki 2 gün önce buraya yazmıştım. Nişanım gelmişti. Açıklık 3 cm’di ama sancım yoktu. Doktor bebeğin suyu vs iyi olduğu için kendi sancını bekleyelim dedi. Bugün 2de kontrolüm vardı aslında ama küçük hanım beklemedi. Sabah 6 bucuk gibi hafif hafif sancılarla uyandım. Biraz bekledim uyumaya çalıştım ama heyecandan uyuyamadım:) saat 7 bucuk gibi annemi eşimi uyandırdım. 8bucuk gibi hastanedeydik. İlk geldiğimde açıklık 5cmdi. Sonra giriş işlemleri falan yapıldı, 9u biraz geçiyordu açıklık 7cm olmuştu. Suyumu patlattılar, suyu açınca sancılarım şidddetlenmeye başladı, sürekli pilates topunda çömelme, squat hareketleri yaptım, sıcak duşa girdim. Saat 09:55 gibi ıkınma hissi gelmeye başladı. Hemen doğumhaneye aldılar. Doktor gelene kadar ebelerle ıkınma denemeleri yaptık. Saat 10:10 gibi doktor geldi. Çatala geçtim, o an gerçekten yapamayacakmışım gibi geldi. Doğumun en zor anı bebeğin dünyaya en yakın olduğu an gerçekten. 4.ıkınmada içimden ılık bir şeyler akar hissiyle dünyanın en rahat insanı oldum bir anda. O kadar mucizevi bir an ki, bir anda %100 sancıdan %0 sancıya geçiyorsun. Bebeğini de göğsüne verdikleri an dünyalar senin oluyor ve “iyiki” diyorsun. Bu arada bebeğim 10:22de doğdu. Kesiziz, yırtıksız oldu elhamdulillah. Doğumhaneden yarım saat içerisinde çıktım. Rabbim annelere öyle bir güç kuvvet vermiş ki kızlar. Ben yaptıysam inanın herkes yapar. Allah hepinize sağlıklı, hayırlı kolay doğumlar nasip etsin. Bunu okurken bana ve kızıma da dualarınızı eksik etmeyin lütfen. Merak ettiğiniz bir şey olursa cevaplarım🤗
YagmurDaskn Busraninki Ayyy maşallah Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ❤️ Kesisiz doğum için neler yaptınız extra bişey yaptınız mı ?
Aycanay Busraninki Allah uzun ömürler versin inşallah sağlıcakla büyütün 🙇♂️ nişanım iki gün önce geldi dediniz ya çokmu geldi yoksa akıntıyla karışık pıhtı şeklinde mi benimde bu sabah geldi ama hastaneye gitmedim daha sırtımda da hafif ağrı var sancım çok yok alt karnım da da baskı var biraz sizce doğuruo olabilirmiyim
Guzel_ailem Guzel_ailem birde hani derler yaa ya 40haftalık yada 41haftalık doğum olur sizinki erken mi yoksa öylede doğa biliyormu merak ettim
Firdevs3436 Guzel_ailem canım 36 dan so ra her an doğum haftasıdır bn 37 + 5 de doğum yapmıştım 40 41 di bir şartlama uoktur 40 hafta 10 ay yapıyor 36 hafta 9 ay yapıyor bn tam 9 ay 10 günlük doğum yapmştm
Busraninki YagmurDaskn benim 2. Doğumum onun da etkisi var ancak ilk doğumda çok azıcık kesi atmıştı doktorum. Bunda olmaması için perine masajı yaptım ki kesisiz doğum için en çok önerilen şeylerden biri 🙏🏻 Doktorum alaturka tuvalet kullan ve bol bol merdiven in çık demişti. Ve hamileliğim boyunca uyguladım. Bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum.
Busraninki Gull9186 YagmurDaskn benim 2. Doğumum onun da etkisi var ancak ilk doğumda çok azıcık kesi atmıştı doktorum. Bunda olmaması için perine masajı yaptım ki kesisiz doğum için en çok önerilen şeylerden biri 🙏🏻 Doktorum alaturka tuvalet kullan ve bol bol merdiven in çık demişti. Ve hamileliğim boyunca uyguladım. Bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum.
Esraykut Ilk dogumunuzmu ? Ve bende suan 37. haftamdaydim konusucak kimse yok asiri derecede korkularim var ne yapabilirim yardima sohbete ihtiyacim var kizlar korkudan kötü seyler aklima geliyor cok üzgünüm normalde güclü bir insanken suan böyleyim 😔
Busraninki Esraykut benim 2. Doğumum ama inanın her doğum hikayesi kendine özel. Rabbim doğurma yetisini kadınlara vermiş ve gerçekten yapamayacak olsak bu mucizevi olayı bize nasip etmezdim ben 2.sefer normal doğurduysam herkes doğurur, o kadar söylüyorum. ☺️ İnşallah sizin de göz açıp kapayıncaya kadar hızlı gerçekleşen bir doğumunuz olur🙏🏻
Eminos Bende 40+ 1 im dogumu baslatacak herseyi yapiyorum aksamlari siddetli kasilmalar geliyor ama dinlenince geciyor insallah bekliyorjm bakalim nisan su gelmesi hic biri yok daha son kontrolde 3800 denmisti bana da
Gull9186 Ay maşallah ne güzel darısı bize hayırlı evlat olsun inşallah 🙏🏻 Dikiş atılmadan nasıl Doğum oldu en çok istediğim benim de o bunun için ekstra birşey yaptınız mı?
Esraykut Busraninki cok tesekür ederim ve amin insallah hepimize allahim nasip eder böyle bir dogum tüm annelere bir yandan böyle mesajlar okuyunca rahatliyorum bir yandan hala korkum gecmiyor tek istegim kizima kavusmak cok tesekür ederim mesajiniz icin bebisinizi allah anali babali büyütsün cok güzel bir hikayeniz vardi allah mutlu etsin hep insallah💕
Elikkk Ilk doğumunmu nasıl bir hamilelik geçirdin merak ediyorum bende 29 haftalıgım gün gectikce o gün yaklaşıyor heycan artıyor
AkelebekB Busraninki perine masajını kendinz mi yaptımz denedim bugün yapamadım ben kasıyorum kendmi bide hindistan cevizi yağı kullandım ben siz neyle nekafr süre yaptnz
AkelebekB Allah evladınızı bağışlasın, hayırlı mutlu başarılı ve güçlü bi kız olsun inşllh, bende bekliyorum 39+1 bugün, kesisiz doğummiçin önereceğnz bşy var mı, afedersiniz okadar darmış gibi geliyoki gerçekten nasıl açılıyo mucizevi bişy, Allah bizede hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin anneli babalı büyüteceğmz evlatlar nasip etsin
Busraninki AkelebekB amin inşallah çok teşekkür ederim🤗 yukarıda daha ayrıntılı yazdım. Perine masajı, bol squat hareketi, evde varsa alafranga wc yerine alaturka wc kullanmak, asansörü hayatınızdan çıkarıp merdiven inip çıkmak🤗 darısı başınıza inşallah🙏🏻
Busraninki AkelebekB bana doktorum eczaneden alınan bir jel önermişti inanın adını hiç hatırlamıyorum şu an. Onunla yapmıştım ben. Daha doğrusu eşim yaptı bana🙈 ben de yapamamıştım, o yüzden eşime yaptırdım. 37.haftadan itibaren günde 1 kere 5 dk yeterli☺️ Hindistan cevizi yağı da doğal sonuçta o da olabilir bence
Busraninki Aycanay benim nişanım regl olmuşum gibi akıntı ile birlikte bi avuç içi kadar geldi. hatta kanama denecek kadar fazlaydı o yüzden korkup doktora gittim o gün ama nişanmış gerçekten. Doktor bekleyelim dedi 2 gün önce. Ve bugün sancılarım başladı. Bol yürüyüş yapın, bol hurma yiyin. Ben 2 gündür sürekli yürüyüp hurma yedim🤗