Merhaba kızlar 😊 11+6 olduk doktor demir ilacı ve d vitamini verdi. Demiri aç karnına içmem gerekiyor 3 gündür içiyorum beni çok kötü ediyor bulantı, soğuk soğuk terleme böyle içim bi tuhaf oluyor. Böyle bi durum yaşayanlar var mı acaba 😕 yarın doktoru aramayı düşünüyorum bide size sorayım dedim