İkili tarama Detaylı ultrason ve şeker yüklemesi yaptırdım 25+5 haftadayız detaylı ultrasondan 10 gün sonra 25+1 de rutin muayenede ultrasonda bebeğin kalbinde parlaklık görüldü öncesinde hiç sorun yaşamadık her şeyi gayet iyiydi biz yinede korkmak istemiyoruz ama başına gelen var mı ne olur ne yapılmalı tecrübesi olan var mı