1ogrencianne Oykumomm gitmeni tavsiye ederim bir kadının çalışması kadar güzel bir şey yok. Doğumdan öncesine kadar çalıştım. 23 hafta izin hakkım var şu an 1 hafta önce doğum olacağı için. sen de öyle izinlerini kullanırsın sonra ücretsiz izin alırsın. Biz de eşimle 1.5 yıl ayrı yaşadık ama sonra bir şekilde oluyor sen tayin istersin o çakılı ise. Sözleşmeli de olsan eşin çakılı ise seni gönderiyorlar bir yerden başlamak gerekiyor
Oykumomm temmuzonbir bende ilkinde öyle düşündüm sonra çok pişman oldum bu sefer aynı hatayı yapmıcam sanırım
lokismommy Oykumomm ayrı yer derken ayrı şehirlerse ben gitmem ama aynı şehirde ayrı kurumlarsa tabiki olur git
melikeasell Oykumomm bence vazgeçmeyin,her zaman her şeyin zorluğu olacak rabbim kolaylığını daha çok versin inşallah
minikmucit Oykumomm ahh senelerdir hayalini kuruyorum. Atansam var ya kimse tutamaz beni. Hiç düşünme git bence.
Oykumomm Sağolun kızlar bu sefer kimseyi dinlemicem ayaklarımın üstünde durcam kadınız yarın başımıza ne geleceginin garantisi yok ilerde çocuklarımın üstünde olur elim Allah razı olsun Rabbim isteyen herkese en kısa sürede istediği yere atanmayı nasip etsin
aslanbarlasss Oykumomm özeldeydim ama eşimin aklına uydum işimden ayrıldım deli gibi pişmanım neredeyse 2.5 sene olacak. Bi kadının ayaklarının üzerinde durması kadar güzel bişey olamaz. Kesinlikle ama kesinlikle git kocanın sana bakışı bile değişir inan bana
Oykumomm aslanbarlasss kocam kavga çıkartıyor gitcem dedim diye ailemi arayıp vazgeçirmek için elinden geleni yapıyor kaynanam kayınpeder emekli oldu gelin 3 ay diyorum biz hastayız diyorlar kimse arkamda durmuyor