rabis_10 Ah bacım bende 12+2 yim çarşamba doktora randevum var ikili tarama testi vericem devlet olduğu için bırak cinsiyet tahmininde bulunmasını daha hiç fotosunu bile vermediler 🥹 rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin cinsiyetini merak ediyorum bende iki oğlum var inşallah birde kızım olur 🤲amin