smgeytr Selamlar Yeni doğacak bebeğim için park yatak almak istiyorum ancak hangi modeli alacağıma kararsızım Yoyko yu çok beğendim ama çok gıcırdıyor diyorlar. Kullandığınız ve gıcırdamayan park yatak var mıdır? 🙂
myangelson smgeytr Elele kullanıyorum sallamaya başlayınca gıcırtı başladı maalesef ki. Oğlum 15 ay 20 günlük beşiği kırıp atasim geliyor cidden gıcırdamasi yüzünden
busrabaskal smgeytr prego anne yanı mükemmel valla.yataş 2 yönlü kullanımda yatağını al mis gibi ortopedik 2 yaşına kadar bir yüzey 2 yaş sonrası diğer yüzey
kkaahhss smgeytr ilk kızımda kullandım taş gibi şimdi yine onu kullanacağım inşalalh ben tavsiye ederim
smgeytr yeliz1923 ben Montessori yatak aldım, park yatak da alıp başka beşik-yatak vb. Almayı düşünmüyorum 😂😂 yeter 😂😂
smgeytr myangelson işte ben de bundan korkuyorum. Yoyko görüntüsü çok hoşuma gitmişti aslında ama o yorumları görünce soğudum ben de
ilkiminannesi myangelson Bende bunu aldım umarm aynı sorun olmaz 🥲3 ay sonra doğacak bebeğim inşallah 🙏
busrabaskal smgeytr yok gıcırdama sallarsan hepsinde olur park yatakların .prego miami gibi bişeydi sanırım .
kkaahhss smgeytr evet içine de yataş twiny sünger yatak almıştım o da çok güzel çift taraf kullanımlı 02 25 yaş arası için kılıfı çıkıp yıkanıyor
myangelson ilkiminannesi yani sallarsan olacak maalesef 🥲🥲 umarım sallamaya alismaz normal uyur onun dışında çok güzel bir beşik çünkü
kizmizimavi smgeytr ilk bebegimde huggy calm ve huggy napp kullandım ikisi de taş gibiler, daha yeni kurduk tekrardan ikisini de ikinci bebegimde kullanacağım inşallah şimdi de
tugce4545 smgeytr ilk oğlumu park yatakla büyüttüm doğduğu günden beri onda yatıyor şuan 3.5 yaşında şimdi 55 günlük küçük oğlum var onuda anda yatırıyorum bizim park yatak markası yoyko hiç bir şekilde ne gıcırdama yapıyor nede başka birşey gayet güzel ve sağlam