Nisanmomy muzeyyenogn ben hepsini Mustela kullandım. Hatta Trendyol’da kendi satıcısından aldım . Bebeğin beş ayini geçti çok şükür hiç pişik problemi ya da şampuanla ilgili bir sıkıntı yaşamadım