ezgish 9+3 hamileyim dip boyası yapmak istiyorum açık havada 20 dk bekleticem biraz daha mı bekliyim boyatmak için yoksa bi sıkıntı olurmu şimdi boyasam
glnzkrkmz ezgish ilk 3 ay asla önerilmiyor çünkü bebek oluşum aşamasında.bende ancak 36. Haftamda boya yaptım
temmuzonbir ezgish riskli bitanem riskli ağır kimyasal var çok çabuk deri emiyor kana karışıyor bebek senin kanınla yaşıyor besleniyor şuan zaten 6. Aydan önce benim doktorum kesinlikle izin vermedi 6. Aydan sonra doğal içerikli bir boyayala olabilir dedi
melismersin ezgish canım ilk 12 hafta doktorlar önermiyor zaten. Bebeğin en kritik gelişim dönemi. 12 den sonrada doktoruna danışıp boyatabilirsin. Ben 24. Haftada izin almıştım.