Rabiaatik Arkadaşlar 1 hafta oldu bugun Rahim acımam oldu rahimi bagladı lar yaptıran oldumu aranızda saglıklı bir şekilde dogumu yaptımı Ne kadarlık dogum yaptınız anlatırsınız ayaga kalkmak yasak bna hastanede yatıyorum şuan