Yaren_ars En iyi biberon emzik marka önerisi olan var mı Philips avent düşünüyorum ama daha iyisi var dediğiniz bir marka var mı
Mucizem_63 Yaren_ars en iyisi o net hiç pişman olmadım bogulma riski yüksek olan prematüre bebeğin çok rahatça içiyor halen kullnyrm
miniksusamtanemm bende bekleyeyim burada. daha bugün sabah bakayım bi dedim kullanıcı yorumlarına falan benimde kafam karıştı🥲 ilk gebeliğim herhangi bir deneyim de olmayınca insan iyice kalıyor öylece🥲🥲
hanife_bozkurt Kızlar e bebekte indirim varmış phlips acentelerde benim de ilk gebeliğim sizce nerden alınmalı
tortillam_ İlk kızımda Avent kullanmıştım. Memnundum. Bunda hâlâ karar vermiş değilim ama Lansinoh bi denesem mi diyorum. Emzik Avent aldım ama
Buse4161 Yaren_ars biberon olarak avent emzik olarak yine philipsin ultra air olanını aldım ben bu emziği tuttuğu için de değiştirmedim her bebek tutmayabiliyor