Gulay01 Bugun ultrasona gittim bebegin kafasını cekerken orda siyah bir bosluk vardı doktor birşey demedi ama eve gelip resmlere bakınca merak ettm böyle delik varmıs gibi duruyor ultrasonds böyle görüntüler normal mı sizce? Yoksa artık son haftamda yım diye doktor birşey görsede sölemez mi
hunilimom Gulay01 cihazla alakalıdır bence canım birşey görse muhakkak söylerdi son zamanlarinmis birde bende bazen bakarken acaba bu nesi doktor kolu diyor ama hiç kol gibi durmuyor diyorum bazen seninki de öyledir bence
Depresif_polyanna Gulay01 beynindeki bölümlerden bi tanesidir brnim de öyle gorunuyodu canım. Bsey olsa söyler doktor
Gulay01 Göz cukuru gibi deil kafatasını yukardan cekmişler yanda kulak var cünkü ortanın bıraz yanında böle siyah düzensiz bir bosluk var biri bıngıldak dedi öle olabilir mi