annekiz6141 Pazartesi saat: 11:00 da Asena Hüma sağlıkli şekilde kucağımda olucak inşallah🤲🌸 çarşamba kan falan vericem anestezi uzmanı ile konuşup doktorumla da konuşucam bilgi vericek son kes de nst ye giricem 🥰🙊
leefamily annekiz6141 bugün benimde son nst idi biraz buruk, biraz heyecanlı perşembe gününe kavuşacağız hayırlısıyla, sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah
annekiz6141 leefamily aminnnn bacım inşallah sağlıklı şekilde bide kızçemin yüzünü göremedim saklanmış ona da keyfim kaçtı sonra dedim aman sağlıklı olsunda nazlı bebişim benim 🥰🙊
060436 annekiz6141 aman sağlıkla gelsin prensesimiz inşallah 💗🥰 bende şuan nst bağlıyım agri var bakalım ne diyecekler 😏
elisamommy 060436 Sağlıkla Gelsin Bebişleriniz İnşallah profile baktım şimdi biraz daha sabretsin seninki şşşt😂
ysmnysmnysmn annekiz6141 haftamız günümüz aynı bizde yarın gün alacağız ve doktor 22 sini düşünüyorum dedi 🥹 sağlıcakla kavuşalım inşallah 🥰
annekiz6141 ysmnysmnysmn bizde işte 22si oluyor bacım vay be haftamızda ayni aynı günde doğum yapıcaz he mi 🙊😍