Karadeniz123 bende dün 27 hafta oldum düne kadar hareketleri daha az hissediyordum ama bugün daha net hissediyorum hareketli olduğu zamanlar da bugün sağlık ocağına da gittim takibim vardı kalp atışları çok güzel dedi sizde bi gidin isterseniz sağlık ocağına