Kızlar size de danışmak istedim . Yarın doktora gideceğim ona da soracağım . 14 haftalık hamileyim . Önceden de arasıra spor yapıyordum ama daha ağırını . Spor salonuna yazılıp hafif tempoda yürüyüş , squat ve bisiklet çalışmak istiyorum . Kendimi zorlamadan. İnternette faydalı olduğu yazıyor . Yapanınız var mı ?