seymgncer Yumurtlamasi bitenler gelin beraber bekleyelim kaaçıncı gününüzdesiniz BAT ne zaman benim umudum biraz daha var insallah bu ay olur 🙏🏻❤️
Bsra74 seymgncer inşallah canım bugün dpo 2 bat 29 gibi benimde bu ay umudum var inşallah hakkımız da hayırlısı
maris01 seymgncer benim Bat 20 Haziran hiç bir belirti de yok normalde her regldan sonra kasıklarım ve belim ağrıyordu 😒
Masal777 seymgncer ben takıp etmedim ama geride kaldi bat 25 biter bitmez hemz 5 test yetiyordu bana erken görüyorum umarım iyi haberler alirz da ben sabırsızlık yaptım 11 haziranda test yaptım negatif aldım🤣🤣😁
maris01 seymgncer bakma bende sabırsızım regla 10gün kala bir de dün awox testi yaptım tek çizgi çıktı biraz daha geçsin diye bekliyorum şimdi 🥲
maris01 seymgncer aynen ya şu 7-8haftalık olana kadar hastaneye bile gitmeyen kadınlara hayranım ama ben çok sabırsızım ya 🥲
seymgncer maris01 en güzeli aslinda hem gidince bebişi hemde kalp atışını duyarsın geç öğrenmek bence çok güzel sabredebilirsem bu ay 1 hafta gecikmesini beklemek istiyorum 😂😂
yekkk34 seymgncer evet olabilir mart ayında kimyasal gebelik geçirdim o zamanda sol kasığımda ağrı vardı dr kese sol tarafta demişti belki de onun korkusu🥴