fdegirmencii victorya 2 arkadaşım merkezde doğum yaptı ikisi de memnundu ebe ve hemşirelerden doğumhanede sancı çektiğiniz ve doğumunuzu gerçekleştirdiğiniz odalar tek kişilik bir problem olmazsa eşi de alıyorlar yanınıza doğumdan sonra kadın doğum servisine çıkıyorsunuz servisteki odalar 2 kişilik orada kadın refakatçi alıyorlar sadece
musminn victorya benim gebelik takibimi Emre bey yaptı. Mükemmel bir doktor. Doğumum da bu hastanede oldu. Nöbetçi doktor kimse o oluyor doğumda ama doktor doğuma girmedi ebe doğurttu beni. Her şeyden çok memnun kaldım
kbrabsra victorya Ben emre Sakarya isimli doktora muayene oluyorum gayet memnunum doğum konusunda da iyi diyorlar. İlgili bir hastane ve doktor
kbrabsra victorya Benim bildigime göre ayrı ayrı oluyor odaları iki hasta birden yatırma durumları olmuyor
victorya fdegirmencii ya ne kadar güzel Peki doktorları Normalde doğum taraftarı mı yoksa hemen sezeryana taraftarımı nasıl yaptı arkadaşlarinuz doğumu
melikekurtbasaktas ben de bilecikte kontrol görüyorum, doktorum da emre sakarya çok iyi bin insan, güleryüzlü. tavsiye ederim ☺️
fdegirmencii victorya iki arkadaşım da normal doğum yaptı bir problem olmadıkça geneli normal doğuma yönlendiriyor diye biliyorum ben bozüyük takipliyim
musminn victorya hayır hepsi çok güler yüzlüydü doğum yaparken de öyleydi yaptıktan sonra gelen bebek hemşireleri de çok tatlıydı olumsuz hiç bir durumdan bahsedemeyeceğim kendi sürecim için
victorya musminn peki odalar vs nasildi eşini aldılar mi içeriye biz gurbetteyiz pek kimsemiz yok eşim gelsin isterim
musminn victorya sancı odasına aldılar zaten tek kişilikti ve çok temizdi odası. Doğum anında eşim yanımda durmak istemedi onu kan tutuyor çünkü. Doğum yaptıktan sonra bebeğimi göğsüme koydular bir süre sevdim onu. Sonrasında dikime başladılar bu sırada bebeğimi yanımda giydirdiler boyuna kilosuna baktılar bebeğimi hep gördüm yanımda. Benim işlemim bittikten sonra eşimi aldılar yanıma bir süre orda kaldık. Daha sonra servise odaya aldılar. Eşimde geldi ama refakatçi olarak annem kaldı. 1 gece yattık ara sıra benim kanamamı kontrol ettiler. Antibiyotik ve ağrı kesici verdiler. 1 kere kan aldılar. Sabah çocuk doktoru geldi bebeğimi muayene etti. Her şey yolundaydı çok şükür. Bebeğimi topuk kanı ve işitme testine götürdük sonrasında taburcu olduk.