kahvesever__ Uygulamayı güncelledikten sonra çıkış yapmıştım ve sonrasında uygulamayı silip geri yükledim giriş yap yok kayıt olun diyor sürekli napmam lazım acaba internet üzerinden de giremiyorum lütfen yardımcı olun
NaimeYilmaz kahvesever__ Forum kısmı mı? Daha fazla kısmından web şifresi al diyip giriş yapabilirsiniz Ama cihaz ve sürüm bilgisi iletir misiniz
kahvesever__ NaimeYilmaz uygulamaya girince bunlar çıkıyor daha fazla kısmı fallan yok bende giriş yap yok kayıt ol diyor iphone 15 sürüm 17.6.1
FatmAzra_ kahvesever__ Orası gıcık bir ortam aşko herkes herkesi patates püresi gibi eziyorrhahhd ne oldukları belli değil
kahvesever__ FatmAzra_ ilk zamanlar bende oraya gidince ısınamamıştım sonra girdikçe çok güzel arkadaşlıklar kuruldu çok iyi insanlarda var hepsi öyle değil
HakanKemal FatmAzra_ reklamlar yüzünden giremiyorum bende burası aşırı sarıyor 55 günlük oldu oğlum hala burdayım 😆