Kızlar şimdi ben bugün hastaneye gittim doktor bebek canlı kalp atışı da var dedi ama ben hiçbir hastaya kalp atışını dinletmiyorum dedi doppler falan bir şey dedi ama onu tam anlayamadım geçen hafta pazartesi gittiğimde doktor alttan bakmıştı geç döllenme 5+5 demişti bu sefer karından baktı 6 artı 1 dedi bugün farklı hastanelere gittim yani haftası kafamı karıştırdı böyle bi durum olur mu