Senayuksek benim eşimde erkek olursa ben kız olursa sen koyarsın diye baştan anlaşma yapmıştı inat neyi tuttursa illa olucak🤦🏻♀️bende o yüzden bişey diyemiyorum neyse nasip değilmiş Muhammed Yektalar bize üzülme😬😬sağlıkla gelsin kuzucuklar sonrası kolay 🙏🏻