mhrnr Kızlar henüz doktora gitmedim ama 4+6 haftalık hamileyim beta takibi yaptım doktora çarşamba günü gidicem sürekli değil ama sezaryen yerimde hafif ağrı baskı hissediyorum bu normal mi acaba
babyou mhrnr normal canım doğum yapalı olmuş ama sonuçta aynı yerde kaslarda açılma damarlarda sinirlerde genişleme oluyor bende 2. Gebeliğimi sezaryen yeri ağrısıyla gittiğimde öğrenmiştim doktor normal demişti
FatmAzra_ mhrnr Ağrı olmaması lazım belki bebek keseye yerleştiği için rahimde oluşan kasılmalardır hissettiğiniz ağrı