ayya09 Kızlar merhaba çok nadir de olsa bir kaç kez şu 3.5 aylık olduğumdan beri içimde kipir kipir aniden kelebek uçuşu gibi birsey oluyor bu bebeğin hareketini az da olsa hissediyor muyum demek ?
Bhrykndmr ayya09 Bende bugün 15 haftalığım. 2. Gebelik banada öyle olmaya başladı arada hissediyorum. Sanki suyun içinde anlık balık oynuyormuş gibi 🤗
gizemiaaa ayya09 çok erken bence bağırsak hareketi olabilir mi ilk gebeliğiniz mi bilmiyorum ama . Ben ilk 18 de hissettim
blnmyld ayya09 İkinci gebelik mi biraz hissetmek için erken ben ilk 16. Haftamda hissetmiştim 20+3 deyim artık vuruyor bildiğin 🙈