Kayra2307 Ben oğluma a101 in soffio markasını kullandm molfixle birebir aynı çok memnun kaldm şimdi yine onu alcm bebeğime.. Ha bu arada her bezin 6 nosu yok ileryen zamanda küçük gelio bezler ama soffio büyük nosu var 3 4 yaşa kadar kullanılıo.. Yani olurda çocuğun çabuk alışmazsa wc die.. Bimin bezine göre daha rahat yani..
Deryarslan Kosem983 ama o kremli emin olamadım bende yenidoğan çünkü kremi nasıl bilmiyoruz pişik yapabilir
A_S_K Kosem983 Çok kullanamayız sanki çabuk büyüyorlar stok yapmaya gerek yok ya 😁 Biride a101 in bezini övende varmış. Bu bez seçimi de ne zormuş soğsada cildine göre seçiveririz artık 😅
Karansalhareketlerbunlar A_S_K o zaman yenidoğan kullanmamıştım, şimdi nasipse 2. Çocuğumda yenidoğanla başlicam.