Merhabalar her ayın 27 de düzenli olarak reel oluyorum en son 27 Nisan da oldum Mayıs ayında olmadım şuan haziran ayındayız ve halla olmadım test yaptım çıkmadı bir şey sizce hamile olma ihtimalim var mı içinizde böyle olan oldu mu ? Çok afedersiniz eşimle birliktelik yaşadık ama bebek planı yapmadık ama halla regl olmadım sizce hamilelik mümkün mü? İlk bebeğim henüz 1 yaşında emziriyorum halla hamilelik belirtim de çok yok sadece regl olmuyorum benim gibi olan var mı ?