ec691 Kendi deneyimimde sezaryen olduktan sonra yatağın hafif dik konumda olması baş ağrısını engelledi. Doktor izniyle amerikano, Türk kahvesi gibi sert kahveler içmek anestezi etkisini atmak için iyi oldu. Depend külotlar rahat oldu ama doktor hava aldırmıyor demişti, bilemiyorum, ben yine kullanacağım gibi duruyor. Doğumdan hemen sonra korse takılması iyice gaz sıkışması yaptı ilk doğumda, mahvoldum diyebilirim. Korse bana hiç yaramadı, ama bel ağrısı için memnun kalanlar var. Sonda hiç acıtmıyor, burada çok acıdı yazanlar olmuştu, böyle bir deneyim yaşamadım. Kayısı hoşafı bağırsakları çalıştırmak için öneriliyor. Ayağa kalkarken karşıya bakmaya çalışın, yere bakmak baş dönmesi yapıyor. Bir de ayakları kendinize toplayarak bir yana dönüp ayağa kalkmak nispeten daha kolay. İlk ayağa kalkış sonrası daha rahat geçiyor.
Aklıma ilk gelenler bunlar. Sağlıcakla kucağınıza alın bebeğinizi ☺️