Yagmurerol Bu zamana kadar lierac, vazelin kullandim karnima hep. Suyumuda içtim ama geçen farkettim boyle çok belli olmasada hafif hafif 3 minik çizgi belirmiş. Dikkatli bakinca gorunuyor Annemde hic catlak yok ama bende oldu😅 vucudum yatkin demekki. 35+1 im Şunu sormak istiyorum bu oluşum aşamasindaki catlaklara ne yapilir ve dahada artar mi acaba😅😅
Seyyyma7 Yagmurerol bende sürekli kullanıyorum 22 haftalıgım insallah çatlamam . Genelde anne çatlamadıysa sen de çatlamazsın diyorlar ama demek ki bende korkmalıyım😂
istkizannesi Haticemrahalp öyle bişey yok. Ne alaka herkes çatlar diye bişey yok. Ablam sıfır çatlakla bitirdi. Yakın zamanda arkadaşımda.
Dmls3008 Haticemrahalp olmayan da olmayabiliyor ben 31+5haftalığım ve hiç çatlağım yok şükür 😊 ve hiçbir krem ve sayre kullanmadım 😊