cansumbl busrax_ ayyy kan mı verdin 😍 Bat aynıydı bizim sanırım değil mi? 23 haziran. Hadi hayırlısıyla inşallah. Ben daha cesaret edemiyorum 😅
selenhuseyin busrax_ Canim bile bile de acıların üstüne koşmuş gibisin ya dpo 7 çok erken testte de çıkmaz kan da çok düşük bi ihtimal ama bence orada da çıkmaz geç döllenme de olduysa
cansumbl busrax_ 17 sini bekliyorum ben bakalım. Erken davranmayayım dedim. Herhangi bir sebepten kan versem ben de baktırırdım ama yalan yok 🫠
busrax_ herseyguzel yekkk34 elisamommy cansumbl Cimcime30 beta çıktı kızlar negatif <5 Progesteron 15.73 inşallah erkendir de döner pozitife 😢
busrax_ selenhuseyin bi şansımı denedim ya inşallah az da olsa bi yükseklik görünür inşallah vardır. Çok tezcanlıyım maalesef 😢
busrax_ herseyguzel bizim sağlık ocağında bazen tam net rakamı yazmıyorlar sonuç <5 böyle çıkıyor negatifse inşallah tam yazarlar ya