meryys 19+3′teyiz. Bu zamana kadar birkaç defa benzerini yaşadım, sürecin normalleri arasında kabul ediyorum ben. Bebek mi acaba toplanıyor ya da sırtını mı ittiriyor acaba bu çocuk falan diye düşünüyordum, Chat GBT yalancı rahim kasılmaları da olabilir demişti; rahmin zararsız bir şekilde kendi kendini hazırlaması ile alakalı bir şeymiş, araştırın isterseniz.