Kızlar on gündür Ovulasyon Testi yapıyorum gün geçtikte koyilasma oluyor Ama tahminimce daha dört beş gün wardi pik olmasına en son dün akşam yaptım aynıydı pik değildi
Ama Az once şeffaf akıntım Oldu genelde öyle olunca yumurtlama olacak yada oluyor diyordu herkes bende şaşırdım çünkü dün akşam yaptım pik değildi akıntı olunca az önce tekrar yaptım acaba pik mi oldu diye ama yine dunki gibi çıktı hala tam koyu değil test mi yanılttı acaba yoksa Yumurtlama yaklaşıyor diye mi acaba şeffaf alıntı oldu az önce yaptığım test de bu şekilde çıktı