Allahneverdiysee merhaba. Bende sizim gibi iki ay önce kimyasal gebelik yaşadım. Hemde değerlerim çok iyi ilerlerken birden düştü. Bu ay 3 gün gecikmeyle bende böyle öğrendim gebeliğimi çok silik şekilde. Gün aşır kan takibi yaptım. Cuma kalp atısı için gidicem. Hakkınızda hayırlısı olsun kan vermeniz en iyisi olacaktır. Her gebelik kendine özgü. Bende aşırı korkuyordum ki hala korkuyorum ama biz stres yaptıkça daha olumsuz ilerliyor süreç.