Arkadaşlar aranızda İstanbul’da devlet hastanesinde Avrupa yakasında uyuşmazlık iğnesi yaptıran var mı? Kadın doğuma randevu alıp gideceğiz değil mi 25. haftamdayım iğneyi biz mi temin edeceğiz yoksa onlar gittiğinizde direkt vuracak mı bize lütfen bilgisi olan bilgilendirirse çok sevinirim