orhismommmmmm ilk oğlumda banada doktor gun vermişti gel suni.ile baslarz demisti ama oğlum 39+4te sabh kendi sancilarm başlayarak doğmuştu beklemende fyda var suni kotu degil ama kendinsancinla dha iyi dun mesela uzun suredir takip ettgm bir doktor 41+3de doğurdu hergunde çabaladı squat,plates,duş,yürüyüş merdiven fln 🫣 dogumu kendinden baslatabilrsn bedenini biraz zorla bu süreçte yarn gidince biraz açılman varsa eve gelince dogumu.baslatacak hareketleri yap gunde 3 kere sicak suyun altna gir orada beline sicak su tut squatni yap