Naznay 56565656 hayırlı olsun ❤️ çok normal 12,5 hafta olmama rağmen hep yüreğim ağzım da çok normal 🌸
Seraymesut 56565656 35 haftalık olcak yarin ama hala endiseliyim hareket etmediginde uyudugunda hele ki 2 kaynım var aşırı korkuyorum doğana kadar bazı korkular sarar doğuma yakın doğumdan korkarsın vs vs Rabbim e dua et Allah’a emanet
cansu1998_ Bence bu sürece giren herkesin sürekli yüreği ağzında oluyor çünkü ultrason harici göremiyoruz kontrolümüz dışında bir şeyler oluyor bu da insanı korkutuyor ister istemez🥲