Merhaba bilkent şehir hastanesinde gebe pol muayenesinde doktorum bebişin suyunun az olduğunu farketti (33+6 haftalık) acilde test yapıldı negatif çıktı perinatolojiye yönlendirdiler orda da suyun az olduğu farkedildi ölçüm yapıldı 60 seviyesinde çıktı sağ böbreği de diğer böbreğe göre küçükmüş yatış verdiler 36-37.haftaya kadar gözlem altında tutalım dediler 5 gündür hastanedeyiz bugün de taburcu olabilirsin su seviyesi yeterli diyorlar böyle bir süreç yaşayan var mı şuan 34+4 olduk