İlk haftalarda “ya hep ya hiç” kuralı vardır yani kötü sonuçlanmadıysa ilerde bir sıkıntıya sebep olmaz 🙏🏼 siz internetten kullandığınız ilacın hamilelik grubuna da bu bakıp doktorunuza danışın tabi ilacınızı bilmiyorum şu an ama genellikle bu dönemlerde çok bilmeden ilac kullanılmış oluyor, bir de gerekiyorsa zaten gebelikte de bazı antibiyotikler kullanılabiliyor