zelihaaaaaa hiç takılma gelişimlerine o sonradan çok değişiyor. Bende ilk zamanlar aşırı mide bulantısı yaşadım diş ağrısı yaşadım özellikle sabahları çok midem bulanıyordu daha sonra önlem amaçlı benim rahmime dikiş atıldı serklaj yani halen serklajliyim sürekli yatmam gerekiyordu enfeksiyon kapmamam lazımdı zorlu yollardan geçtim ama elhamdülillah sonu güzel olur inşallah. Bu da geçici bir durum kendine dikkat et çocuklarını düşün kimseyi kafana takma kocan bile olsa